Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

Τετέλεσται aka empties #2


Καλησπέρα! Τι κάνετε;; Πως είστε;; Έχω παρα πολύ καιρό να γράψω στο blog μου η αλήθεια είναι αλλά δυστυχώς είμαι στο τελευταίο εξάμηνο της σχολής μου και μου έχουν μείνει 2-3 μαθήματα και έχω δώσει προσοχή σε αυτά (για να τελειώσω γρήγορα προφανώς)
Επέστρεψα όμως με ποστ Empties γιατί οκ.... πρέπει να τα πετάξω...
Πάμε να ξεκινήσουμε :)

1.  Ενυδατική κρέμα προσώπου από τη Bioten και μια μάσκα προσώπου από τα Sephora.

~ Αυτή η ενυδατική είναι από τη σειρά SKINNERGY. Είναι για κανονικές/μεικτές επιδερμίδες, έχει ελαφριά υφή και απορροφάται γρήγορα. Ένα πράγμα που με χάλασε πολύ σε αυτή τη κρέμα είναι η λιπαρότητα που μου άφηνε. Αλλά επειδή είμαι άτομο που ΔΕΝ του αρέσει να αφήνει μισά τα προιοντα του - ή να τα πετάει νωρίς - την έφτασα μέχρι τέλος! Θα το σκεφτώ αν θα την ξαναπάρω...
Βαθμολογία: 6/10
~Μάσκα προσώπου - ή όπως είναι γνωστές αυτές η μάσκες Sheet Masks - με πράσινο τσάι. Μου άρεσε πολύ αυτή η μάσκα. Δίνει ματ αποτέλεσμα και βοηθά στη μείωση των ατελειών. Βέβαια μη περιμένετε να δείτε αποτέλεσμα με μόνο μια μάσκα.. Πρέπει να τη χρησιμοποιειτε πιο συχνά..
Τη συγκεκριμένη θα τη ξαναπάρω και σιγουρα θα δοκιμάσω κι άλλες μάσκες από αυτη τη σειρά..
Βαθμολογία: 10/10

2. Cleansing Gel από την Erre Due και νερό Micellaire από την Garnier

~Αυτό το καθαριστικό προσώπου της Erre Due το έχω αγαπήσει! Είναι για βαθύ καθαρισμό, απομακρύνει το σμήγμα και αφήνει μια αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας στην επιδερμίδα. Περιέχει μπαμπού το οποίο βοηθάει στην αναζωογόνηση και σύσφιξη των πόρων και βιταμίνη Β5 που ενυδατώνει την επιδερμίδα!
Προς το παρον έχω ένα ακόμη τέτοιο που περιμένει. Θα το χρησιμοποιησω μόλις τελειωσω ενα καθαριστικό άλλης εταιρειας που έχω
Βαθμολογία: 10/10
~Νεράκι ντεμακιγιαζ. Και ποια δεν εχει χρησιμοποιησει νερακι!!!??? Ή ακόμα καλύτερα... και ποιά δεν εχει χρησιμοποιησει το συγκεκριμένο νεράκι!!! Είναι ο ευκολότερος τρόπος να αφαίρεσεις το μακιγιαζ. Απομακρύνει τους ρύπους και το σμήγμα χώρις τρίψιμο!
Εννοείται πως θα το παίρνω ξανά και ξανά ...
Βαθμολογία: 10/10

3.  Διπλοί δίσκοι ντεμακιγιάζ από τη Septona και απλοί δίσκοι από την Pom Pon

~Είναι μακράν οι αγαπημένοι μου δίσκοι.. Είναι διπλής όψης! Η ροζ πλευρά πλευρά είναι για μάτια και τις ευαίσθητες περιοχές του προσώπου και η άσπρη πλευρά για το υπόλοιπο πρόσωπο... μου αρέσουν γιατί δεν βγάζουν αυτό το σπαστικό χνουδάκι!
Βαθμολογία: 10/10
~Οι δίσκοι της Pom Pon είναι κι αυτοί πολύ καλοί.  Είναι από βαμβάκι, είναι απαλοί και ούτε αυτοί βγάζουν χνουδάκι! Μου άρεσαν πολύ..
Θα τους ξαναπροτιμήσω..
Βαθμολογία: 10/10

4, Οδοντόκρεμα AIM White Now CC Whitening Bright και AIM White Now

Δεν θα γράψω κάτι ξεχωριστό και για τις δύο! Εϊναι δύο οδοντόκρεμες που αγαπώ..
Πέρα από το ότι είδα αμέσως διαφορά στα δόντια μου, σου αφήνουν και καθαρή την αναπνοή σου!
Έχω δοκιμάσει αρκετές οδοντόκρεμες και νομίζω αυτές που "ταίριαξαν" καλύτερα <3
Βαθμολογία: 10/10

5. Body Milk από τη Fresh Line με αρωμα Mojito.
Δυστυχώς έκανα τη βλακεία και το πέταξα χωρίς να το βγαλω φωτογραφία μόνο του (τζίζας δηλαδή).
Είναι ένα ελαφρύ γαλάκτωμα, το οποίο τονώνει την επιδερμίδα. Πλούσιο σε φυσικά έλαια, όπως το αβοκάντο και το γλυκό αμυγδαλέλαιο, ενώ σε συνδυασμό με την προβιταμίνη Β5 παρέχει εξαιρετική ενυδάτωση της επιδερμίδας
Βαθμολογία: 9/10


 Αυτά ήταν τα πραγματάκια που (επιτέλους) τελειωσα! Ελπίζω να σας άρεσε το ποστ..
Πείτε μου στα σχόλια αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά... <3

Θα φροντίσω να είμαι συνεπής - όσο μπορώ - με τα ποστ!
Μπορείτε να με κάνετε Follow στο IG (εδώ) και να τα λέμε πιο συχνά :*
Εμείς θα τα πούμε σε νέο ποστ

~Spread the love~
_mitsuki


2 σχόλια:

  1. Το νερό καθαρισμού από Garnier το τελείωσα και εγώ πρόσφατα και μου κράτησε περίπου 5 μήνες! <3

    omorfiakeue3ia.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή