Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018

Black Swan || Movie Review


Γειά σας και πάλι! Άλλο ένα movie review σε αυτο το blog. Είχα κάνει δημοσκόπηση στο instagram και το 56% απάντησε ότι ήθελε review για τον "Μαύρο Κύκνο".
Κι αυτό θα γίνει..
Γενικά μου αρέσει πάρα πολύ να βλέπω ταινίες! Δεν έχω κάποιο αγαπημένο είδος ταινιών, οπότε έχω μεγάλη γκάμα στη διάθεση μου! Κι εκεί που νομίζεις ότι έχεις δει πολλές ταινίες..... μπουμ! Εμφανίζονται πολλές (και γνωστές μάλιστα) που δεν έχεις δει!! Αυτό έπαθα κι εγώ με το Μαύρο Κύκνο! Βέβαια ένας άλλος λόγος που έκατσα και την είδα είναι ότι έχουν φαγωθεί όλοι με αυτή την ταινία τύπου "ρε είναι γαμάτη" "δεν το πιστευω ότι δεν την έχεις δει" κλπ! Ε και επειδή δεν είμαι άτομο που του αρέσει να το πρήζουν έκατσα και την είδα :P


Υπόθεση: Η Νίνα είναι μια μπαλαρίνα στην Νέα Υόρκη και ο χορός παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στη ζωή της, όπως γίνεται συνήθως στα επαγγέλματα αυτά. Ζει με την ψυχαναγκαστική πρώην μπαλαρίνα μητέρα της, η οποία της ασκεί ασφυκτική πίεση. Όταν ο καλλιτεχνικός διευθυντής Τόμας Λίροϊ αποφασίζει να αντικαταστήσει την πρίμα μπαλαρίνα για την παράσταση "Η Λίμνη των Κύκνων", η Νίνα είναι η πρώτη επιλαχούσα. Η Νίνα θα πρέπει να αποδείξει πως είναι ικανή να ενσαρκώσει, πέρα από τον Λευκό Κύκνο, και τον Μαύρο Κύκνο. Η Λίλι είναι νέα στην ομάδα χορού του Λίροϊ και αποτελεί την σημαντικότερη ανταγωνίστρια της Νίνα για τον περιζήτητο πρωταγωνιστικό ρόλο. Καθώς αναπτύσσεται μια ιδιόμορφη φιλία ανάμεσα στις δύο αντίπαλες χορεύτριες, η Νίνα έρχεται όλο και περισσότερο σε επαφή με την σκοτεινή της πλευρά…


 Γνώμη: Η Νίνα ζει κάτω από την αυστηρή επίβλεψη (και πίεση) της μητέρας της η οποία είναι πρώην μπαλαρίνα και η οποία θεωρεί ότι άφησε τα πάντα στην άκρη για να μεγαλώσει την κόρη της. Όλο αυτό έχει επηρεάσει αρνητικά τη ψυχολογία της Νινα σε σημείο «ψύχωσης». Η εμμονή αρχίζει να τη βαραίνει, αρχίζει να έχει παραισθήσεις και να μπερδεύει την πραγματικότητα με τη φαντασία. Η ταινία απογειώνεται όταν η Νινα καταφέρνει επιτέλους να βγάλει αυτό το «ζώο» από μέσα της που την καταπίεζε .
Πολύ καλή ταινία! Σκηνοθετικά είναι μια κλασσική ταινία του Aronofsky (σσ Requiem for a dream, Mother, The Wrestler) Σε ζαλίζει, σε στροβιλίζει αλλά στο τέλος σε ανταμείβει!
Κατα τη γνώμη μου, σαν ταινία οφείλει πολλά στην Natalie Portman η οποία σε αυτή την ταινία ήταν ανυπέρβλητη! Και δικαίως κέρδισε το χρυσό αγαλματάκι!


Βαθμολογία: 3,5/5

Πληροφορίες:
Παραγωγή: 2010
Είδος ταινίας: Δράμα, Θρίλερ
Σκηνοθέτης: Darren Aronofsky
Ηθοποιοί:  Natalie Portman, Mila Kunis, Vincent Cassel




Κλείνοντας αυτό το ποστ, θα ήθελα να πω ότι όταν βλέπετε μια ταινία σαν κι αυτή μη τη βλέπετε επιφανειακά! Αν την δείτε έτσι, θα είναι μια ταινία με πολλά κλισέ και θα βαρεθείτε! Πρέπει να την αναλύσετε και να ερμηνεύσετε κάποιες σκηνές, συμπεριφορές κλπ. Βέβαια υπάρχει και ο πάραγοντας «γούστο» που επηρέάζει τη γνώμη μας!! Αυτά από εμένα
Πείτε μου αν την έχετε δει και αν σας άρεσε.
Θα χαρώ πολύ να μου πείτε τη γνώμη σας.
Τα λέμε σε επόμενο ποστ





~spread the love~
_mitsuki

3 σχόλια:

  1. Καλησπέρα , αρχικά πολύ ωραίο το άρθρο σου , πολύ καλή δουλειά , μπράβο!!!! Την έχω δει την ταινία , πολύ καλή , για μένα !! Κάτι διαφορετικό από αυτά που παρακολουθώ !!
    Φιλια
    dreamsandhopesforlife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λάτρεψα αυτή τη ταινία, καθώς περνάει διάφορα μηνύματα, όπου ο καθένας μπορεί να τα αντιληφθεί αλλιώς και επιπλέον μας δίνει μια εικόνα για τον χώρο του χορού και της δημοσιότητας 💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή