Τρίτη 10 Ιουλίου 2018

Saturday Night and Sunday Morning || Movie Review


Καλημέρα! Τι κάνετε; Πως είστε? Σήμερα είμαι εδώ με άλλο ένα Movie review για μια ταινία η οποία σε μια δημοσκόπηση στο προφίλ μου στο Instagram βγήκε παμψηφεί και ήταν κάτι που δεν περίμενα!

Πριν ξεκινήσω το review θέλω να πω κάτι για τον καιρό! Πόσο απαίσιος είναι...Μία ζέστη, μία ήλιο... Μια βροχή, μία ήλιο! Θα μας τρελάνει στο τέλος! Και έχω και εξεταστική.. Διπλό το κακό..
Πάμε όμως τώρα να μιλήσουμε για την ταινία..
Είναι μια ταινία του '60! Γενικά μου αρέσουν πολύ οι ασπρόμαυρες ταινίες γιατί έχουν πολύ ωραίο σενάριο, σκηνοθεσία και ηθοποιοί (άντρες και γυναίκες) είχαν μια γοητεία. Γενικά ήτα ταινίες που είχαν ένα νόημα ρε παιδί μου!
Στα μέσα της δεκαετίας του '50 εμφανίζεται ένα "κίνημα" στην Αγγλία το λεγόμενο "Free Cinema" το οποίο καταγράφει ρεαλιστικά την καθημερινότητα των ηρώων. Μια τέτοια ταινία είναι και αυτή για την οποία θα μιλήσουμε σήμερα.


Υπόθεση: Ο Άρθουρ, ένα οργισμένο νιάτο, εργάζεται σκληρά σε εργοστάσιο για όλη την βδομάδα, αλλά το σαββατόβραδο ξαμολιέται στην παμπ για άφθονη μπύρα. Η φίλη του, η Μπρέντα, είναι παντρεμένη με έναν συνάδελφο του αλλά την έχει τραβήξει η όψη του και η άγρια του συμπεριφορά. Σύντομα θα εμφανιστεί το νέο ερωτικό ενδιαφέρον του Άρθουρ, η Ντορίν, αλλά η Μπρέντα τού ανακοινώνει πως είναι έγκυος και χρειάζεται χρήματα για την έκτρωση.


Γνώμη: Μου άρεσε υπερβολικά αυτή η ταινία! Όχι μόνο γιατί δείχνει τη γκρίζα καθημερινότητα αλλά είναι και μια ταινία η οποία θίγει κάποια θέματα - ταμπού - για την τότε εποχή όπως ο τρόπος διασκέδασης, το σεξ, η ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη και η έκτρωση! Ο πρωταγωνιστής φαίνεται αντιπαθητικός αλλά εγώ τον δικαιολογώ λόγω του περιβάλλοντος και των συνθηκών ζωής!


Βαθμολογία: 5/5

Πληροφορίες:
Παραγωγή: 1960
Είδος ταινίας: Δραματική, Ρομαντική
Σκηνοθέτης: Karel Reisz
Ηθοποιοί: Albert Finney, Shirley Anne Field, Rachel Roberts



Ίσως να βαριέστε αυτού του είδους τις ταινίες αλλά η συγκεκριμένη είναι από τις καλύτερες κλασικές ταινίες και άσκησε αρκετή επιρροή. Για παράδειγμα, είχα διαβάσει κάπου ότι ο John Lenon επηρεάστηκε από αυτή τη ταινία και έγραψε το "Working Class Hero".
Είναι ένα φοβερό φιλμ και αξίζει να το δείτε.


Αυτό ήταν το σημερινό ποστ! Ελπίζω να σας άρεσε.
Πείτε μου αν έχετε δει την ταινία και έχετε κάποια παρόμοια να μου προτείνετε!
Μέχρι το επομένο...
.....σας φιλώ


~spread the love~
_mitsuki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου