Παρασκευή 14 Ιουνίου 2019

Project Pan #1


Καλησπέρα καλησπέρα! Τι κάνετε; Πως είστε; Έχω να γράψω στο blog σχεδόν ένα χρόνο. Αν σας πω ότι δεν μου έλειψε αυτή η "επαφή" που είχαμε θα είναι ψέματα. Κι ας σας είχα πρήξει με τις ταινίες που έβλεπα. Σε άλλο ποστ όμως θα σας γράψω τους λόγους για τους οποίους χάθηκα για ένα τόσο μεγάλο διάστημα.
Σήμερα όμως θα σας δείξει και θα σας μιλήσω για προϊόντα που έχω βάλει σκοπό να τελειώσω γιατί έχουν μαζευτεί πολλά... Κάνω το λεγόμενο Project Pan. Σε αυτό το διάστημα βέβαια θα βάλω τον εαυτό μου στη διαδικασία να ΜΗΝ αγοράσει κάτι.
Πάμε όμως να ξεκινήσουμε :)

1) Anti-ageing hand cream από την Bioten και Lip Butter απο τη Liposan

  
° Ξεκινώντας με την κρέμα χεριών με σύκο της Bioten, θέλω να πω πως παρ'ότι είναι αντιγηραντική έκανε καλό στα χέρια μου σε μια περίοδο που την είχε πραγματικά ανάγκη. Το Σύκο φροντίζει και  θρέφει την επιδερμίδα και βοηθά στην κυτταρική ανανέωση. Το PRO-ELASKIN, ένα ενεργό συστατικό θαλάσσιας προέλευσης, βελτιώνει την ελαστικότητα των ιστών και τα αντηλιακά φίλτρα που περιέχει, βοηθούν στην πρόληψη, και μείωση των σκούρων κηλίδων. Είναι πολύ καλή. Θέλω να την τελειώσω όμως γιατί έχω πολλές που περιμένουν <3
°Το Lip Butter με Vanilla & Macadamia ομολογώ πως είναι από τα αγαπημένα μου. Περιέχει βούτυρο shea και αμυγδαλέλαιο και υπόσχεται ότι προσφέρει έντονη ενυδάτωση που διαρκεί. Έχει άρωμα βανίλιας και macadamia που εγώ αγαπώ ειδικά το καλοκαίρ. Όσον αφορά την ενυδάτωση, είναι φουλ ενυδατικό. Αφήνει τα χείλη πολύ απαλά από το πρώτο λεπτό που το εφαρμόζετε. Δεν έχει καθόλου χρώμα Αφήνει μια πολύ διακριτική γυαλάδα στα χείλη η οποία με την ώρα φεύγει αφήνοντας όμως τα χείλη ενυδατωμένα

2) BB Cream από την Garnier και High Covering Concealer από την Essence


° Η BB Cream της Garnier είναι για μεικτές/λιπαρές επιδερμίδες. Την χρησιμοποιώ στο καθημερινό μου μακιγιάζ μιας και είναι αρκετά καλυπτική. Τώρα το καλοκαίρο προτιμώ να χρησιμοποιώ bb παρά makeup γιατί κάνει πολύ ζέστη και το νιώθω σαν λάσπη πάνω μου. Απλώνεται πολύ ωραία, ενυδατώνει και το καλύτερο? Έχει SPF 20.
Έχει πολύ καλή διάρκεια χωρίς πολλές γυαλάδες :)
°Το concealer της Essence είναι από τη σειρά "All About Matt!" Χαρίζει ματ αποτέλεσμα και καλύπτει άψογα τους μαύρους κύκλους και τις ατέλειες. Είναι στην απόχρωση "05 Matt Ivory" και είναι αρκετά φωτεινό για την επιδερμίδα μου. Επίσης να τονίσω ότι είναι και οικονομικό προϊόν. Ελπίζω να το ξαναβρω :)

3)Μάσκαρα από την Beauty Line Cosmetics και μηχανικό μολύβι ματιών από Essence


° Μάσκαρα Ultra Volume. Είναι σε μαύρη απόχρωση και την χρησιμοποιώ καθημερινά! Είναι αρκετά καλή για την τιμή της. Δίνει πράγματι όγκο στις βλεφαρίδες και να φανταστείτε εγώ βάζω μόνο μια στρώση γιατί δεν θέλω κάτι "βαρύ".  Μπορείτε να τη βρείτε στα Dust&Cream

έχει πολύ ωραιο και βολικό βουρτσάκι

°Longlasting eyepencil στην απόχρωση "25 Say Highlight". Είναι ένα μπεζ μαλακό μολυβάκι το οποίο το χρησιμοποιώ στην εσωτερική γραμμή του ματιού για να δείχνει το βλέμμα μου λίγο πιο ξεκούραστο. Είναι πολύ οικονομικό και θα το πάρω σίγουρα πάλι :)

4)Παλέτα σκιών από την εταιρεία Lovely και μονή σκιά από Essence


°Αυτή η παλέτα σκιών περιέχει 12 matte και shimmery σκιές σε nude αποχρώσεις για πρωινά αλλά κα βραδινά μακιγιάζ! Σε γενικές γραμμές μου αρέσει αλλά έχουν ένα αρνητικό. Έχουν αρκετό fall out. Αλλά με μια βάση από κάτω έχουν ωραία διάρκεια. Εγώ που είμαι φαν των οικονομικών καλλυντικών μου αρέσει :)
°Η μονή σκιά απο Essence (ναι ξέρω σας έχω ζαλίσει :P) είναι από τη σειρά The velvets στην απόχρωση "02 almost peachy"σε ένα πολύ όμορφο ροζάκι το οποίο το βάζω κυρίως τα πρωινά όταν κατεβαίνω στο κέντρο για δουλειές. Είναι αρκετά όμορφο.

5) Μολύβι χειλιών από την Annie Cosmetics και κραγιόν από  Golden Rose


°Το μολυβάκι είναι στην απόχρωση "07 Old Rose" και είναι μια τέλεια nude απόχρωση και μπορώ και το συνδυάζω με αρκετά κραγιόν μου! Είναι μαλακό μολύβι και έχει καλή διάρκεια. Το είχα πάρει 1€ από τα Oggy
°Το κραγινάκι μου είναι από τη σειρά "Ultra Rich Color" και είναι το #42. Είναι μια ροζ απόχρωση, φουλ καλοκαιρινή είναι μεν ενυδατικό αλλά έχει καλή απόδοση και διάρκεια. Εξαιρετικό και θα το προτιμήσω πάλι.
Εδώ βλέπετε την υπέροχη ροζ απόχρωση


6) Blush από την Erre Due


Είναι το πιο cute ρουζ που έχω δει ποτέ <3 Έχει κρεμώδη υφή και δεν είναι καθόλου λιπαρό το οποίο το βοηθάει να απλώνεται εύκολα. Το έχω στην απόχρωση "303 Cupcake" και μυρίζει σαν ζαχαρωτό *.* Το είχα πάρει σε προσφορά στα 6€ και πραγματικά ελπίζω να κυκλοφορεί ακόμα.

7) Highlighter από Essence


 Είναι ένα φοβερό highlighter σε μορφή stick. Έχει πολύ ωραία απόδοση και με ένα μικρό περασματάκι "τυφλώνει". Το μόνο που με στεναχωρεί είναι ότι έχουν σβηστεί τα γράμματα και δεν ξέρω ποιο είναι για να σας το πω. Το αγαπώ όμως.

Αυτά είναι τα προϊόντα που θέλω να τελειώσω. Να ξέρετε πως εγώ δεν είμαι από τα άτομα που πεθαίνει για ακριβά καλλυντικά. Με ικανοποιούν πολύ τα οικονομικά και κάποιες εταιρείες δεν τις αλλάζω.
Πείτε μου.. Εσείς κάνετε project pan;

Μέχρι το επόμενο ποστ...
...σας φιλώ


~spread the love~
_mitsuki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου